دیجیتال وب

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای ورود به کسب و کار اینترنتی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چرا ایمیل مارکتینگ بر نوتیفیکیشن موبایل پیروز است ؟

حتما شما هم روی موبایل خودتان جوامع مجازی و یا حتی چند اپلیکیشین را نصب کرده اید، زمانی هم پیامی دارید در قالب چند نوتیفیکیشن (همون علامتی که بالای صفحه نمایش موبایل ظاهر میشه) به شما یادآوری خواهد کرد که پیامی برای شما ارسال شده اما چرا دربازاریابی اینترنتی نوتیفیکیشن نمی تواند جای ایمیل مارکتینگ را بگیرد ؟

 

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اثربخشی ارتباطات در تبلیغات و روابط عمومی (تحلیل ارتباطات چیست؟)

اثربخشی ارتباطات در تبلیغات و روابط عمومی (تحلیل ارتباطات چیست؟)

برای دستیابی به ارتباطات اثربخش، لازم است برنامه­‌ریزی لازم بر اساس تحلیل ارتباطات، قبل از اقدامات انجام شود. همچنین اثربخشی روابط عمومی و فعالیت‌های ارتباطی، به تحلیل کامل عناصر ارتباطی بستگی دارد.

ما برای شناخت کامل و تحلیل ارتباط، نیازمد تحلیل فرستنده، تحلیل پیام، تحلیل کانال ارتباطی، تحلیل گیرنده، تحلیل تأثیرات، تحلیل پارازیت، و تحلیل شرایط وقوع ارتباط هستیم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰

10 راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

10 راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

در این جا قصد داریم تا 10 راهکار برای گسترش برنامه‌‌ی بازاریابی شما ارائه دهیم که شامل برخی از نکاتی‌ست که معمولا به چشم نمی‌آیند، اما تاثیرشان در روند کلی فرایند بازاریابی استارت‌آپ یا کسب و کار شما قابل توجه است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونه تنش‌های بین سئو و UX را مدیریت کنیم؟


ما در دنیای زندگی نمی‌کنیم که یک همزیستی مسالمت‌آمیز بین تجربه کاربری و سئو وجود داشته باشد. هر دو اینها، بخش زیادی از فضای آنلاین را به خود اختصاص داده‌اند و گاهی با هم همسو هستند و گاهی نیز با یکدیگر سر ناسازگاری دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

تولید لید در شبکه های اجتماعی راز موفقیت یک کسب و کار آنلاین


امروزه اینستاگرام با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال نه تنها به عنوان یک شبکه اجتماعی بلکه به عنوان یک پلتفرم چند منظوره به تولید لید (خریداران بالقوه) برای شرکت ها در صنعت B2B و B2C تبدیل شده است. نکات و استراتژی‌های ساده ای برای تولید لید از طریقبازاریابی شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام وجود دارد. 

۱۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰