مقاله GOOGLE ADWORDS، مانند یک کلاس بازاریابی جهانی می باشد

اگر تا به حال به GOOGLE ADWORDS برای تجارت تان فکر کرده اید، هیچ زمانی مناسب تر از حالا نمی باشد که از این ابزار بازاریابی آنلاین قدرتمند استفاده کنید. آیا می دانید که مردم در روز 1 بیلیون با از طریق GOOGLE به دنبال محصول یا سرویس در وب سایت ها هستند؟ چیزی حدود 41 میلیون جستجو در ساعت- واقعا ارقام مبهوت کننده ای است. یک فرصت بهتری را امتحان کنید تا محصول یا سرویس های وب سایت تان را در برابر این سیل جمعیت مشتریان قرار دهید.

بله، شما نیاز دارید تا با ساخت وب سایت  شروع کنید. اما تنها این موارد نمی تواند یک موقعیت خوب بازاریابی را برای شرکت و وب سایت تان به ارمغان بیاورد. برند با کیفیت و طراحی سایت بی نظیر به تجارت تان مزیت های باورنکردنی را می دهد، زیرا اکثر تجارت ها هنوز هم با وب سایت های تاریخ گذشته شان کار می کنند. در هر صورت، این مورد فقط به عنوان اولین قدم مهم در نظر گرفته می شود. بازاریابی، قدم با اهمیت بعدی می باشد و زمانی که بحث بازاریابی آنلاین می شود، هیچ چیز به اندازه GOOGLE ADWORDS نتیجه بخش نیست. برای تجارت هایی که به دنبال رسیدن به میلیون ها مشتری وب سایت یا افراد علاقه مند به خرید محصولات و سرویس وب سایت ها هستند، GOOGLE ADWORDS، یک راه و یک وسیله برای انجام این امر می باشد. بیایید یک نگاه کوتاهی به تعدادی از عواملی بیاندازیم که باعث موفقیت این نرم افزار شده است.

 

در ابتدا، ما با یک سیستم عامل شروع می کنیم. با استفاده از ده ها ابزار و نرم افزارهای برنامه ریزی، خیلی جالب است که بدانید، نرم افزار GOOGLE بسیار ذهنی است (یعنی هر کس بر اساس برداشت ذهنی خود می تواند از آن استفاده کند) و برای استفاده آسان می باشد. از شرکت عظیم GOOGLE چه انتظاری دارید؟ همه چیز به طور منظم در 4 گروه بندی، سامان دهی شده است. نوار جستجو، مدام در حال حرکت است و از جایی به جای دیگر وب سایت می رود. تهیه گزارش و نتایج جستجو در آن واحد، از این آسان تر وجود ندارد. با وجود شمار کلیک های که هر روز اتفاق می افتد، CPC موقعیت وب سایت شما را اصلاح می کند، داشبورد، استفاده حیرت انگیزی از نرم افزار را برای تان فراهم می سازد و تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید تا تصمیم آگاهانه بگیرید، در اختیارتان قرار می دهد.

با وجود صحبت هایی زیادی که درباره کلیک ها شد، برای بازاریابان باتجربه این کلیک ها مانند ابزاری جالب و سرگرمی می باشد. مشاهده کردن تغییرات و اصلاحات روزانه تان در تبلیغات و اضافه کردن کلمات کلیدی تا اثر بخشی وب سایت تان را بهبود دهید، خیلی نمی تواند حیرت انگیز باشد. توانایی برای اضافه کردن کلمات کلیدی منفی برای حذف کلیک های ناخواسته، بسیار سودمند و مفید می باشد. درآمدهایی که با هر کلیک بر موارد تبلیغاتی در وب سایت به سمت مان می آیند، بسیار مورد استقبال ما هستند و در دنیای تبلیغات آنلاین بسیار موثر هستند. این کلیک های گرانبها واقعا به این معنی است که نتایج برای شما سود بخش بوده است. چه راه مفیدتری در تبلیغات بهتر از این مورد وجود دارد تا بهترین نتایج را برای دارندگان وب سایت به وجود آورد؟

 

استفاده از کلمات کلیدی طولانی و توانایی برای مدیریت بدون دردسر این کلمات کلیدی وب سایت ها، چیزی است که این GOOGLE ADWORDS را قدرتمند تر می سازد و کارکردش را شفاف تر جلوه می دهد. کلمات کلیدی، جزو الزامات اصلی هر وب سایتی می باشد و این دقیقا چیزی است که مشتریان وب سایت استفاده می کنند تا تجرات های گوناگونی را کسب کنند و محصولات ویژه شان را پیدا کنند. تبلیغات به خوبی نگارش شده با کلیک های فراوان، بدون شک مشتریان را به وب سایت شما سوق می دهند، در حالی که تجارت تان در رتبه بندی GOOGLE بهینه سازی نیز می شود. تبلیغات وب سایت ها در گروه های مخصوصی رده بندی می شود و هر جزئیاتی می تواند در هر ثانیه تحت نظارت و جستجو قرار گیرد. اشاره کردن به اینکه مخاطبان مورد نظر وب سایت ها چه کسانی هستند ، مشخص می کند که چه زمانی و در کجا تبلیغات شما نشان داده می شود که کاملا این امر تحت کنترل شما است.

 

در حالی که عوامل زیادی وجود دارد که GOOGLE ADWORDS را تبدیل به یک کلاس جهانی کند، ما می خواستیم تنها روی فرضیه تحقیقات این نرم افزار فکر کنیم. در این فرض شما خواهید فهمید که چرا GOOGLE ADWORDS باید جزئی از استراتژی بازاریابی آنلاین تان باشد. این مورد برای ساخت تبلیغات فوق العاده که در وب سایت موجود است و یا ساخت تبلیغات چاپی بسیار خلاقانه و قرار دادن آن در مجلات، به کار می رود. این دسته از تبلیغات، چیزی جز یک سری موارد بیهوده نمی باشد. با این وجود، ما همگی می دانیم که مشتریان وب سایت نمی خواند با این تبلیغات مواجه شوند مخصوصا که اگر جزو تبلیغات نامربوط باشد. اما جستجو کردن یک بحث دیگری می باشد. با جستجو ها، شما توجه مشتریان وب سایت را به زمان ها و مکان هایی که باعث خریدشان می شود، جذب می کنید. این مکان ها و این موارد دقیقا جایی است که مشتریان وب سایت علاقه شدیدی به آن ها دارند و با طرز فکرشان منطبق است، این موضوع به این معنی است که مشتریان درباره خدمات وب سایت شما فکر می کنند، می خواهند بیشتر بدانند و یک خربد آگاهانه را انجام دهند. وجود این جستجوهای با هدف است که باعث می شود تجارت ها بخواهند به منظور جلب مشتریان وب سایت از آن استفاده کنند. به عنوان یک تاجر، من می خواهم برای جلب توجه شما به رقابت بپردازم تا مشتریان را به سمت شما هدایت کنم و باعث شود که از وب سایت شما نیز خرید کنند. مزیت درخشانی که در پس GOOGLE ADWORDS وجود دارد به اندازه ابزاری که در خود دارد، ارزشمند نیست، اما جستجوی تبلیغاتی آن بسیار قدرتمندتر از سیسم تبلیغاتی دیگر است و به این منظور برای جلب توجه مشتریان وب سایت تان کافی تا خرید هایی از شما بکنند و خواهند دید که شما در عرصه رقابت ها پیروز شده اید و تجارت و وب سایت تان فراتر از ان ها عمل می کند.

 منبع : اطلس وب